Lite nyheter...

Tävling på Sotenäs, första omgången av DIV2. I förklassen kom jag och Pegasus 3:a och med lager VANN vi! Så himla kul!




Fotograf Amanda.

Sedan var jag och tävla på Troya, i LC fick vi ett nedslag men han var hur fin som helst. Våran första LB gick inte jättebra, han var dunderfin fram till hinder nummer 5, då det blev ett stopp, och ytterligare ett stopp. Bägge gångerna var mitt fel, sedan till hinder nummer 6 la jag fram handen för tidigt och då stoppade han, så vi blev alltså uteslutna. Men jag red som en KRATTA! Jag bara satt där och var supernervös, inte konstigt att det gick som det gick. Vi kommer hoppa LB nästa helg, så vi får hoppas att det går bättre och att jag lärde mig något. Men vi kämpar på jag och min BÄSTA polle♥

Bild från senaste tävlingen, framhoppning fram till LBn (100), HUR fin som helst och var jättepigg o fin.

Fotograf: Malou.

/ Emma.

Kommentarer
Malou

Så duktiga ni är! :D <3



Blogg: http://maloousan.blogg.se/
2011-09-23 @ 13:21:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback