Helluu

Det var några stycken som ville att jag skulle börja blogga igen. Jag kommer skriva lite inlägg då och då när jag har lust för det :) Det kommer handla om mitt liv, alltså mesta dels som Pegasus. Nästa helg blir det tävling på Orust, då kommer jag hoppa först lagklassen med DIV2 laget (LC), sedan efterklass LB. Nu ska jag verkligen RIDA ordentligt, inte bara sitta och åka med. Vi ska göra vårat bästa, inte känna någon press och det får gå precis som det går.
Idag var jag en sväng på Svensk ridsport, dem har SUPER-REA exempelvis ett KL Fleecetäcke som skulle kostat 1095 kr kostar numera 200 kr! Är inte det otroligt? Dock hittade jag ingenting :P Allt var typ slutsålt... Imorgon ska jag rida en sväng i paddocken tror jag, eller i skogen. Får se imorgon. Men nu ska jag dra mig till sängen! Haregött...



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback