sjuk...

Har precis kommit hem, blev ingen ridning för jag mår inte bra... Men när vi ändå var inne i kungälv köpte mamma lite saker till mig som ni får se sedan. ******* att jag ska bli sjuk nu innan London, hoppas verkligen att det bara är tillfälligt så att jag är frisk imorgon, vi köpte massa saker på Hälsokost som jag ska vräka i mig sedan. Så tyvär, ni får inga bilder från Dagens ridpass eftersom det inte blev någon ridning. Malou fixar åt Pegasus idag, - TACK!
Uppdateringen kommer inte vara bäst då jag är helt matt och orkar inte sitta framför datorn, men det Gästbloggaren har skrivit ett inlägg som kommer upp 20.00 ikväll! Håll ut.

Jag som skulle hoppa Pegasus idag :( Han får vila rätt mycket nu innan tävlingen, men det gör ingenting, då sparar han bara massa krafter! Tur att Lisa ska rida igenom honom på torsdag, hon ska hoppa honom lite med :)


Kommentarer
Ninni - en satsande ridskoleryttare

Hejsan!

Kolla gärna i min blogg, http://pauliinanilsson.blogg.se - även kallad 'En satsande ridskoleryttare'. Där kan du läsa om hur jag - som ridskoleryttare - ska nå toppen med ridskolehästar. :)



Du har en väldigt fin blogg! :D



Blogg: http://pauliinanilsson.blogg.se/
2011-05-07 @ 17:41:55




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback