mår lite bättre

Hallojj!

Inatt har jag vaknat av och till hela tiden, det var lixom förvirrande, har ni också varit med om det när ni har feber?
Usch, men i vilket fall som helst så mår jag lite bättre idag, tack och lov att det inte har blivit värre. Så imorgon tror jag att jag kommer vara helt frisk! Jag hatar att vara sjuk, det förstör ALLT! Igår skulle jag hoppat Pegasus men han fick vila istället, och idag får han vila igen... Så han kommer alltså stå stilla i 5 dagar, men tur att mamma ska gå på promenixer med honom. Torsdag rider lisa honom, fredag rider jag och lördag rider jag och söndag blir det tävling! :D
Får se hur uppdateringen blir idag, ska helst sova och vila hela dagen så jag är frisk tills imorgon.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback