im so sorry

Förlåt för att jag inte har uppdaterat på jättelänge, men jag har inte haft något internet hemma... Nu är jag i skolan, där det finns internet, så jag passar på. Igår tävlade jag, det gick UUUBERBRA! Första rundade petade han ner frambommen på en oxer, det var helt mitt fel. Han blev alldeles för lång och kunde inte komma rätt in, men resten av banan kunde inte gå bättre. Nu till lagklassen som gick så JÄÄDRA bra, tror det är våran bästa runda någonsin, han landade i rätt galopp efter varje hinder, och var helt underbar. I lagklassen var det ju stilbedömning, och vi fick 60 poäng och vi landade på en andraplats :D Happy!




Kommentarer
Amanda

Grattis! Så värd det :D



Blogg: http://mmandieh.blogg.se/
2011-05-16 @ 13:14:43
Amanda Salfjord -

Du är så duktig Emma! :D



2011-05-16 @ 21:43:24
Hanne

snyggt plakat där! ;D haha grattis! :) Så fina är ni, äntligen fick jag se den omtalade Pegasus i verkligheten! :) Han ser inte så kraftig ut på bilderna, men det är han? :) Inget fel i det alltså, bara la märke till det! ;D



Blogg: http://coronaonslow.blogspot.com
2011-05-22 @ 21:54:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback