hallå i stugan

Vaknade för 1 timme sedan, skönt att sova ut! London har varit OTROLIGT roligt, helt underbart! Vill bara tillbaka, alla blir så sammansatta när man är på skolresa. Jag saknar framför allt LANDET, alla är trevliga, mycket affärer, fina byggnade, fint väder och ja allt! Jag har bestämt mig för att jag ska dit igen innan 1012, så är det bara. Men nu är det skönt att vara hemma, fast nu skulle jag faktiskt kunna säga "hemma bra men borta bäst" BARA för att jag älskar London så mycket, fast jag har saknat Pegasus något otroligt, och min familj. Så det var som sagt lite skönt att komma hem endå. Bilderna är tagna av Malou :)

Skulle ni vilja se bilder från Londonresan?
Isf vill jag ha 8 kommenatrer under detta inlägget.

Smakprov








Kommentarer
Evelina

Jag vill seeee!



2011-05-13 @ 15:14:30
jenny

Jag vill se! :D



2011-05-13 @ 20:19:50
madeleine

jappppp!



Blogg: http://bymaddie.blogg.se/
2011-05-15 @ 00:51:21
Malin

Jag vill se :D



Blogg: http://bonnieochmalin.blogg.se/
2011-05-15 @ 21:49:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback