godmorgon

Vaknade med extrem halsont, tät i näsan och feberkänslor... Jag hoppas att det bara är tillfälligt, för på måndag åker klassen till London och då ska jag vara frisk! Men jag ska bara tänka possitivt, det hjälper faktiskt. Vid 11-tiden så sticker jag och mamma till kungälv, jag ska köpa lite saker, bland annat en lite väska som jag kan ha min plånbok i, i London. Vi ska även åka förbi Tre Hästar och kolla lite, kanske får jag med mig något hem, who knows? ;)
Efter kungälv ska jag till stallet och hoppa Pegasus, wihoo! Jag tror att mamma kommer klicka lite bilder också som ni kan få se!
Men nu ska jag hoppa upp ur sängen, äta och fixa! Så vi hörs, har fixat tidsinställt inlägg med tills senare.

Bild från Bulycke.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback