finner ingen tid!

Jag är hemskt ledsen, men jag finner verkligen ingen tid till att blogga! Det är fullt ös hela tiden, gick upp klockan halv 10 idag, så jag fick iaf sovmorgon. Sedan åkte jag till stallet, mamma fixade allt till Pegasus och jag red i paddocken. Det gick hur bra som helst alltså! Han lyssnade skitbra och var koncentrerad. Vi ställde fram en sockerbit som jag red över några gånger, han blev pigg när han fick hoppa och han hade bra studsig galopp. Kändes dunderbra idaf verkligen, red intensivt i 45 minuter :) Iaf, efter ridningen åkte jag hem, duschade och fixade allt o nu sitter jag här och ska strax iväg till skolan och träna inför kvällens föreställning som börjar klockan 18:00 och slutar runt 21:00, så no time över ;) Jag ska försöka fixa ett tidsinställt inlägg till senare.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback