tecken

Jag tycker det är jättefint när en hästen har ett täcken i ansiktet, det ser så mycket roligare ut. Lykta tycker jag är jättesött på små fuxar, det har jag alltid tyckt, så himla charmigt.


Mina ponnyer har aldrig haft något täcken i själva ansiktet, bara på mulen! Tycker det är supergulligt.
Dem med tjocktext tycker jag är finast.


  • 1. Vita hår i pannan (vhip).
  • 2. Stjärn (stj)
  • 3. Skjuten stjärn
  • 4. Ringstjärn
  • 5. Strimbläs (strbls)
  • 6. Oregelbunden stjärn
  • 7. Snopp
  • 8. Bruten bläs (brut bls)
  • 9. Genomgående bläs (gmbls)
  • 10. Lykta
  • 11. Nosbläs

  • Vilka tycker ni är finast :)?

    Kommentarer
    Malou

    Jag tycker alla tecken är väldigt fina men stjärn, oregelbunden stjärn och genomgående bläs är väldigt fint:D



    Blogg: http://maloousan.blogg.se/
    2011-02-01 @ 18:18:28
    Anonym

    Sv: Ska bli så gött :D



    2011-02-01 @ 19:07:23
    Elin

    Hehe tycker precis som du tyckte där faktiskt :)



    Blogg: http://elinlagervall.blogg.se/
    2011-02-01 @ 19:49:27
    Lovisa

    jag älskar lyckta <3 och vita hår i pannan



    2011-02-05 @ 09:44:53




    Kommentera inlägget här!



    Namn  
    Epost    
    Blogg    


    Kom ihåg mig?

    Trackback