Ny ridväg!

I det stallet som jag står i är det inte alls bra med rivägar, vi har en liten grusrunda, en till grusväg, en skogsstig som man kommer till om man går på asfalt en stund, också om man rider över en äng så kommer man till en grusväg. Det är typ det vi har, och om man rider en ganska bra bit på asfalt kommer man till en rolig skog, fast det är så långt bort.

Men nu iaf så har jag funnit en ny ridväg, det är en traktorväg som leder en bit in i skogen sedan är det massa skog och ängar som man får rida på. Jag är jätteglad, mamma har ringt till ägaren och han säger att jag får rida där :D Hihi! Ska bli roligt att få en ny ridväg för en gång skull. Där jag står så är alla så sura runt omkring, om man rider förbi ens hus t.ex så kan dem skälla ut en. Förstår mig inte på sånna typer...
Påbjuden ridväg

Kommentarer
Amanda & Evelina

sv: Vi hade skrivit fel, menade snokrem men det är ändrat nu! :)



Blogg: http://rilfarna.blogg.se/
2011-02-05 @ 10:45:01




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback