mina rosetter

Jag har inte så många rosetter, 19 stycken. Jag har mest varit på clearounder, men även många klubbtävlinga och några lokala. Till våren/sommaren så kommer hela min vägg vara full!
Tänkte berätta lite om varje rosett(tävling) som jag har varit på, med vilken ponny, hur det gick osv.
Börjar från höger. (DÅLIG BILD)


Lila rosett: Det var min första clearound med min b-ponny Gnutten, vi travhoppade hela banan som var 40 cm tror jag, jag var så glad!
Gul/svart rosett: Min andra tävling med Gnutten, och då galopperade vi igenom hela banan som låg på 60 cm om jag minns rätt.
Lila/vit roesett: Den fick jag från ett ridläger som jag var på med Gnutten.
Blå/vit rosett: Min första dressyrclearound med min förra c-ponny Mille, vi fick 61%!
Röd/svarta rosetter: Alla dem tre vann jag med Mille på KRS, har för mig att vi hoppade 60-70 cm.
Blå rosett: Den kommer från bohuscupen då mitt lag kom 2:a, jag hade Mille och vi hoppade 80 cm.
Blå/vit rosett: Från en förklass i Lysekil med Mille 70 cm (nästan helt säker)
Blå/vit/röd rosett: Från ridlägrer med Mille.
Blå/vita rosetter: Min och Pegasus första clearound tillsammans, 70-80 cm.
Röd/vita rosetter: Andra Clearounden med Pegasus, de två första hoppade vi 70-80 cm och de två sista hoppade vi 80-90 cm.
Blå/vit rosett: Förklass med Pegasus, 80 cm.
Blå/vita rosetter: En clearound på 80-80 cm med Pegasus.

En liten "pokal": Från ridläger med Pegasus.






Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback