melodifestivalen

Sitter och kollar på melodifestivalen :) Roligt att det har börjat igen, dock så tittar jag inte på det varje gång. Danny är med och han gick vidare, yeeah! Min uppdatering har varit väldigt torr de senaste dagarna, jag har verkligen haft jättedålig fantasi om vad jag ska skriva om... Men man har väl sina svackor antar jag. Nu har det börjat bli sådär lerigt och jobbigt i hagarna, men det är ett tecken på att det börjar bli vår!:D Eller? Tur att jag har en spolspillta så jag kan göra rent mitt lilla under. Nu är det även mjukt på grusvägarna vilket resulterar att man kan galoppera ute, ååh så underbart, det ska jag göra imorgon. Ska be mamma ta med kameran min och ta fina vårkort. Förresten guud vad det har blåst/blåser ute idag, det är typ storm, hoppas verkligen att det inte är det imorgon! Jag vill vakna imorgon, titta ut genom fönstret och se en stor sol, vindstilla och runt 5 grader varmt, underbart ridväder. Innan jag åker till stallet imorgon ska jag kolla lite på kläder i stan, och försöka få tag på en mössa.

Gud vad jag babblar om ointressanta saker, men jag behövde skriva av mig lite.
Hörs!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback