Halloj

Hej på er!

Nu har jag äntligrn funnit lite tid till att blogga. Jag har haft mycket plugg och andra saker som faktiskt gick före bloggen, så det är anledningen till att uppdateringen inte har varit på topp. Jag tänkte berätta för er hur det har gått att rida igår och idag.

Igår: Jag red ut med Malou och Deddan. Vi red på grusvägarna och i skogen, vi var ute i ca 1 timme och 40 minuter, så det blev en långtur. Pegasus var verkligen superduktig hela ritten igenom, han var inte fjompig och han lyssnade på mig jättebra, förutom två gånger då jag hoppade över en liten gran och då stack han efter, men det var bara för att han tyckte det var så roligt. Den andra gången galopperade vi upp för en backe och då drog han på som bara den! Ja iaf, det hade vält en gran i skogen som vi hoppade över och det var superkul! :D

Idag: Idag red jag på grusvägarna, joggade mest och tog lite galopp på en raksträcka. Jag vill ju att han ska vara pigg och glad tills imorgon då jag ska hoppträna, är han nog ändå, men jaja. Han var iaf jätteduktig, lyssnade superfint och var lugn och snäll. Gubben min♥

Nu ska jag se på tv, plugga och slappa. Vi hörs kanske senare, eller imorgon. Nästa vecka är det lov! Då har jag mer tid till att blogga :D Sedan efter lovet har jag två prov i SO och Engelska...

FÖRRESTEN DET SKA SNÖA IMORGON OCH JAG ÄR FÖRBANNAD FÖR DET! HATAR SNÖ OCH JAG VILL INTE HA EN ÄNDA FLINGA TILL I SVERIGE, ÄR TRÖTT PÅ DET OCH VILL HA VÅR/SOMMAR, OCH VI SKA HOPPA UTE IMORGON OCH OM DET SNÖAR SÅ ÄR ALLT SABBAT!



Kommentarer
Fredrika Källström

haha, skön bild! :D och jag håller med - INTE MER SNÖ!!



Blogg: http://tavlingsduon.blogg.se/
2011-02-09 @ 20:53:29
Ida

Nä, fy för snö!

btw så har jag frågestund på bloggen nu, kika gärna in och släng dit en eller flera frågor :D



Blogg: http://missalaiso.blogg.se/
2011-02-10 @ 10:46:38




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback