bloggtorka

Godmorgon på alla hjärtansdag

Förlåt mig för den dåliga uppdateringen, hade ingen stor lust till att blogga igår :) I lördags sov jag över hos Jenny, vi spelade Wii, bakade, pratade, kollade på film, tog hand om Zelia (jag red Zelia) mm. Det var jättekul :D Mamma tog hand om Pegasus igår, jag har inte träffat honom på en dag :( Saknar! Men idag ska jag dit vid 2 tiden, innan dess ska jag till mormor och baka semlor, MUMS! Älskar hembakta semlor. Jag vet inte vart jag ska rida idag, det får jag se sen, tror det blir på någon äng.
Idag är det ju alla hjärtans dag, jag firar inte det, skickar bara ett sött sms till mina nära och kära sedan får det vara bra, det är såå överskattat! "Firar" ni alla hjärtansdag?

Igår förresten så var jag ju på möte med laget, känner ju inte så många men alla verklade supersnälla och roliga. Vi gjorde 2 sammarbetsövningar, också satte vi oss i grupper och diskuterade olika punkter kring tävling osv. Sedan fick vi information och bohuscupen, säkerhet, regler också fikad vi! Mötet varade i ca 2 timmar.

Igårkväll bestämde jag mig även för att gå på Ninas ridläger iår! Det såg lite annorlunda ut iår, detta året skulle hon ha två läger med Lotta (en annan tränare) det ena lägret var ett träningsläger på sex dagar och det andra var ett träning och äventyrsläger på åtta dagar och jag valde det andra :D:D:D Ska bli såååå roligt och jag längtar! Vi kommer få göra massor b.la långa ridturer med ev. övernattning, bada och åka båt, barbackaturer och massa mer! Och det blir ju ännu roligare när jag får åka på ridläger med världens bästa d-ponny.

Nu ska jag göra mig iordning och strax åka till mormor, vi hörs senare!





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback