MIN KÄRLEK!

Nu ska jag FÖRSÖKA berätta vad jag känner kring Justin Drew Bieber, det går inte att beskriva med ord dock, men jag ska försöka.

Alltså jag gillade inte honom i början, jag sa dumma saker om honom, men innerst inne tyckte jag inte det! Jag visste det då med, men just då kände jag att det var "töntigt" att gilla honom. Men NU, herregud! Han är min ängel, det låter helt sjukt jag vet, det är bara sånna som känner samma sak som förstår. Jag tänker på honom 99% av min tid... Inte nog med att hans röst underbar, finaste looken så verkar han så underbar! Hela hans sätt, kärleken som han ger till sin familj och sina fans, han brukar twittra till sina fans! - "I LOVE MY FANS", "WE ARE A FAMILY" . Sånt skriver han hela tiden! Han gör saker för människor, sjuka barn, hemlösa barn! Åh, skulle kunna skriva hur mycket som helst.

JAG ÄLSKAR JUSTIN BIEBER, JAG ÄR EN BELIEBER OCH KOMMER ALLTID ATT VARA! JAG LOVAR!




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback