babbelllellele

2011 har varit helt okej, eller mer en så! Riktigt bra, kan inte komma på mycket dåligt som har hänt. Allt har rullat på, om man inte räknar med mina Justin Bieber svackor, hehe.. Jag har lärt mig otroligt mycket detta året, blandannat att jag inte kan lite på NÅGON. Det går inte, bara att inse, den man litar på allra mest litar på någon annan lika mycket. That´s the way it is.. Något jag har funderat över det senaste är vänner. Vem är ens äkta vänner? Det går så SJUKT mycket skitsnack runt omkring mig, och OMOGENHET. Okej jag är inte så mogen, men jag är i alla fall själv medveten om det. Folk som snackar så jävla mycket om hur bra, mogen och hur äkta man har blivit på bara något år, PLEASE, det är pinsamt! Jag ser rakt igenom ***/**. Hur kan någon påverkas så himla mycket av någon annan? Så fort den byter umgänge, så POFF, är den en helt annan person. TRAGISKT! Något mer jag har funderat över är tonåringar 13/15 som röker och dricker, och FYFAN vad coolt det är! JAG HAR HÅLLT I EN CANCERPINNE OCH DRUCKIT EN CIDER NU ÄR JAG COOLAST I HELA VÄRLDEN! Nej men seriöst, GROW UP. Just nu så är jag så sjukt trött på väldigt många, jag vill bara gå ut grundskolan och börja gymnasiet nu! Fast jag ska ändå ta vara på tiden. Och jag VET jag är inte mycket bättre själv!

2012 ska bli ännu bättre! Så säger man varje år.. Men nu JÄVLAR så ska det hända något! Mina nyårslöften för 2012:
* INTE äta godis, kakor och andra sockerheter.
* TRÄNA.
* Bli mer positiv, gladare och snällare.
* Inte svära.


Så BLIR det.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback