Tjosan

Nu mellanlandar jag hemma, för att alldeles strax åka till ponnyn min. Jag har inte riktigt bestämt vart jag ska rida, men det blir antingen ute på grusvägarna eller i paddocken. Imorgon är det hoppträning så idag ska jag bara jobba igenom honom, och få honom lösgjord. Om ni lämnar en kommentar under detta inlägget så kikar jag in på din och lämnar en kommentar till dig :D Jag vill ju veta vilka som läser!

Men nu ska jag byta om till ridkläder och lite sånt, hörs senare!

Vi för evigt♥


Kommentarer
Jenny

Super fin design och header och allt! ;)



2011-08-10 @ 15:12:43
Jenny

Super fin design och header och allt! ;)



2011-08-10 @ 15:12:54
Lisa - Dressyrfokus.blogg.se

Gud så fin ponny! :)



Blogg: http://dressyrfokus.blogg.se/
2011-08-10 @ 16:24:30
Amanda- ponnyryttare & fotograf

sv: jo det gör jag, men hans nya träns har inte kommit ännu serrö! :)



Blogg: http://allroundponnies.blogg.se/
2011-08-10 @ 17:04:34




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback