sjuuuk...

Då är man sjuk... Dock så mår jag mycket bättre än igår, så jag kommer vara 100% frisk till på lördag. Är bara genomförskyld idag. 8:an och 9:an ska på övernattningsläger i skogen idag, så det var ändå tur att jag blev sjuk xD Jag gillar inte att tälta speciellt inte i en blöt skog. Gör eran klass också sånthär? TÄLTAR I EN SKOG när man går i 9:an? Enligt mig så är det något man gjorde i 5:an/6:an, men wellwell. Våran skola är lite udda...

Det ska bli himla kul att tävla på lördag, supertaggad! Igår longerades Pegasus av Malou, jag ville inte åka dit och bli ännu sjukare så Malou erbjöds sig :D Startlistorna har även kommit ut nu, jag har startnummer 6 och 9 tror jag det var, och det var väldigt få startande så det kommer gå fort :)

Just det ja! Jag dressyrtränade i förrgår, han var suuperfin! Vi red över lite upphöjda bommar för ryggen och benusklernas skull, han gick klockrent. I början var han förvånandsvärt stel, det brukar han inte vara, kanske har lekt extra mycket i hagen bara. Men iaf i slutet blev hur lösgjord som helst och kändes som vanligt igen :,) Men nu ska jag se på film och äta lite, ha det bra!

Efter dressyrträningen.



Kommentarer
Louisa

Åh va söt :''D mihi!



Blogg: http://hastbloggiss.blogg.se/
2011-12-03 @ 14:59:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback