Hoppsan...

Det har varit underbart väder idag, och det är anledningen till att uppdateringen inte har varit så bra :P Sorry for that. Men i vilket fall som helst så skrittade jag ut på Pegasus idag, tillsammans med Malou oc hennes ponny Dartanjang. Det gick superbra, jag red barbacka med ett bruntschabrak och en täckesgjord, som matchade till mina nya ridbyxor. Hihi! Men som sagt det gick superbra och Pegasus var inte fjompig som han brukar vara ute... Veckans börjar gå mot sitt slut, och de sista dagarna ser ut såhär:

Lördag: Klättrning i skogen, umgås med släkt.
Söndag: Dressyr i paddocken. Åker till Göteborg.

Måndag: Vila, möte inför Div 2 med SHRF.


Sådär, lugnt och skönt, man får passa på nu innan skolan början. Då ska jag nämligen lägga hälften av min energi till allt plugg, och den andra halvan går till hästen. Men det är det jag vill nu, jag vill få toppbetyg och komma in på vilket gymnasium jag vill, det kommer bli riktigt svårt att välja alltså, ena sekunden vill jag gå på ridgymnasium, men samtidigt vet jag inte om jag vill ha hästar som ett "yrke", jag vill jobba med männsikor (tror jag). Det verkar spännande... Men nog om detta. Nu blir det bara chill resten av kvällen! Vi hörs kanske senare.







Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback