Glömde helt bort...

Haha, jag är så ovan att blogga så jag glömde helt bort det! Men nu är det bara en liten tid kvar av sommarlovet, så då vill jag utnyttja den tiden till massor med roliga saker. Igår red jag dressyr i paddocken, det gick helt okej. Pegasus gjorde sitt bästa, men därimot jag var jätteslarvig och bara satt där och inte gjorde något, jag visste inte var det var med mig... Men, men man kan inte vara på topp alla dagar, inte hästen heller. Men igår åkte jag till lite kompisar, det var anledningen till den usla uppdateringen. Jag kom precis hem, jag och mamma har varit på Tre hästar och jag köpte ett par ridbyxor och ett Lamicell schabrak, på bilderna! Klockan 16:00 åker jag till stallet, packar, borstar Pegasus osv, för att sedan åka och hoppträna. Film kommer nog sedan. Men vi hörs sedan!

Google-bilder på schabraket. Ribyxorna är brunrutiga.

Det beige-bruna, ska även köpa det rosa :D


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback