tjolahopp

Idag är det påsk, vi firar inte påsk så mycket. Äter lite påskmiddag och får påskägg, sen är det inget mer. Tycker det har blivit så överskattat med påsk, midsommar, Haloween och såntdär. Idag red jag ut, jag red runt en stoooor äng på ett traktorspår :) Det blev skritt trav och t.o.m galopp. Pegasus var jätteduktig och tyckte det var superkul! Jag låste ju bloggen igår som många kanske märkte, jag har kommit i en sån period som jag inte vet om jag ska blogga mer... Ena sekunden vill jag bara stänga ner den, och andra sekunden vill jag ha kvar den. Jag har gett det så många chanser och det är ju inte kul för läsarna när det blir pauser hela tiden, antingen ska man ha igång en blogg eller också så ska man inte ha en blogg. Men jag tror att det lutar åt att jag ska fortsätta, jag ger det en chans till för typ 1457385993000 gången :P

Glad Påsk 2009

 


































Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback