sun and icecream

Gud vad varmt och soligt det var idag. Idag åt jag två glassar ^^ Mums! Efter en varm dag i skolan åkte jag till Pegasus, jag fixade allt åt honom, spolade benen, spolade svansen och flätade den. Sedan borstade jag iordning honom, satte på ett schabrak och en täckesgjord, tränsade och red iväg. Det blev bara skritt, eftersom det var hoppträning igår, Malou och Deddan var också med :) Jag red runt på grusvägarna och det var jättemysigt och Pegasus skötte sig galant!
Idag var han inte alls rädd för bilarna, inte cyklar och inte lastbilar. Han är så knasig när han plötsligt är livrädd och sedan är han inte ett dugg rädd... Jaja, sån är han.

Idag hade jag på mig mina solglasögon, ett par Ray-ban som jag äälskar! :D

Solglasögon Ray-Ban

Sånna här vill jag också ha!

 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback