shululuuu

Tänkte berätta lite vad som händer!
Igår var jag hos Jenny, jag ville inte sitta och blogga och vara osocial så det blev ingen uppdatering. Idag skulle jag tränat, så vi åkte upp till Nina, men på vägen upp så kände jag mig hängig, hade ont i huvudet och helt matt i hela kroppen, men jag tänkte att det går över när jag kommer fram. Men det gjorde det inte, så jag kände att jag verkligen inte kunde rida, det gick lixom inte... Så vi åkte upp till Jörlanda och vände xD Haha. Så Peggan fick vila idag igen... Imorgon ska jag rida i paddocken, känna igenom honom och lösgöra honom. På fredag ska jag rida ut, lördag blir det lite kavaletti i paddocken, söndag promenad/tömköra och på måndag ska jag åka till Jenny och rida med henne på hennes UNDERBARA ridvägar! :D Men bara om det blir sol.

Imorgon ska jag till Nellie, ska sova där. Vi ska bland annat fixa min nya design, så uppdateringen kommer inte vara på topp imorgon heller :) Spännande, undra hur den kommer bli ;) En sak som jag vet är att den ska bli somrigare, ljusare och färggladare, men stilren.
Igår fick Pegasus ett nytt täcke av mamma, ett Bucas Sun Shower, ett jättetunt sommartäcke som han ska ha sommardagar med regn, rusk, kyla och på natten ibland. Superbra! Det var inte billigt, det kan jag lova ;) Pegasus fick även en flugluva, flugmedel och ett grimskaft.
Bucas Sun-Shower Sheet

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback