shululuu

Nu är jag i skolan, (detta är ett tidsinställt inlägg). After school åker jag till stallet och rider min ponnybus, jag ska rida på grusvägarna, jag ska mest jogga honom, kanske ta en galoppsträcka eller två ;) Mysigt! Sedan efter stallet åker jag hem och PLUGGAR!!!!!!! Gud vad jag ska plugga alltså, jag har massor att göra. Matte och körskoleböckerna ska läsas o massa mer. Herregud, jaja så är det!

Så en snabb att göra lista för ikväll:
* Fixa Pegasus
* Rida honom
* Duscha
* Städa
* Plugga matte
* Plugga i körskoleböckerna
* Blogga

Typ så har jag lagt upp dagen!
Hörs senare!

Kommentarer
Tova

Din ponny är jättesnygg! w



Blogg: http://kazince.blogg.se/
2011-04-26 @ 14:31:59
jenny

Hallå vad har hänt med designen? :O



2011-04-26 @ 22:07:43




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback