resultaten av dagen

Pegasus skötte sig UTMÄRKT idag! Han hade jättebra framåtbjudning på hindrerna, spciellt andra rundan, och på framridningen gjorde han ett glädjeskutt! :,D Haha.

Clearounden nollade vi, han var jätteduktig. Jag såg på resultaten och jag hade tredje bäst tid :D Hihi!

Lagklassen gick också super! Det var stilbedömning, ganska svår bana. Långa anridningar osånt, han petade ner första hindret. Men han nuddade knappt bommen, så det var typ REN otur! Resten av banan var klockren, jag fick 47.5 poäng - 2 pga. Nedslget, alltså slutade det med 45.5 poäng, jääääättenöjd! :D Men samtidigt lite surt, om inte bommen hade åkt ner hade jag och Pegasus vunnit... Men det spelar ingen roll :D 

Individuellt kom jag 2:a :D:D:D:D SÅÅÅ glad! Jag blev helt chockad, trodde inte att jag hade blivit placerad pga att han rev, men jag hade såpas höga poäng så det slutade med en 2:a placering :D Skiitnöjd, det blev väldigt stressigt. På datorn stog det att jag kom 3:a men så ändrade dem det bara några minuter innan prisutdelning att jag kom 2:a så mamma fick springa och ta ut Pegasus fort som attan! Han blev göör taggad när det var äro
varv, han började att galoppera på stället och höll på, hahaha! :,D

Lagklassen slutade vi på en 3:dje placering! Alla var superduktiga, bästa laget ever! Också hade vi Linn som lagledare, HUR bra som helst! Skulle vilja ha med henne på varenda tävling, hihi. Vi fick hederspris, rosett och plakett.

Jättenöjd över Pegasus, en 2:a och en 3:dje placering på en dag är inte dåligt inte ;D!

Bilder och filmer kommer imorgon! :D:D
Hållt ut!

Kommentarer
J U L I A

fin blogg, är allt bra med dig idag? kram



Blogg: http://juliajohhansson.blogg.se/
2011-04-17 @ 21:31:31
Anonym

Sv: ELLER HUR! -.- mihi!! :D



2011-04-17 @ 22:35:49
Evelina

Sv; Ja det är väl klart? Man brukar träna för att komma någonstans i ridningen ;)



Blogg: http://rilfarna.blogg.se/
2011-04-18 @ 12:41:51




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback