promenix

Nyss hemkommen från stallet. Jag lindade Pegasus och borstade honom fin medans mamma fixade allting åt honom. Vi promenerade i ca 40 minuter på asfalt och grusväg :) Solen var jättevarm verkligen, klockan var typ 9 och det var 12 grader ute. Pegasus skötte sig bra förutom att han håller på att naffsa HELA tiden, jag har testat allt, nypit honom i mulen, smätt till på mulen, ryta åt honom osv osv. Men inget funkar, han kan bara helt plötsligt bita i handen och sedan låtsas som ingenting, också tror han att det är roligt. Men det är det inte, det gör bara ont...
Nu ska jag äta lite, sedan får jag se vad som händer. Skulle varit med Nellie idag men hon skulle på middag hos några :( Bilder kommer senare från promenixen.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback