långa dagar

Nu är det riktigt långa dagar alltså. I skolan har vi Cabaré som är jättesegt, så det känns som om skoldagarna tar evigeheter, sedan ska man till hästen, fixa allt, rida och allt annat som ska göras, därefter ska man hem, duscha, plugga, fixa kaninerna, hundarna m.m. Jag hinner verkligen inte med något annat... Imorgon kommer det bli den mest krävande dagen på LÄNGE! På måndag är det premiär för våran Cabaré, så det är hur mycket som helst som ska repas in. Sedan ska jag till körskolan och ha TRE körlektioner på raken men 1 timmars mellanrum där jag pluggar teori.... HERREGUD vad jobbigt och TRÅKIGT! Jaja, när jag har sådana dagar brukar jag tänka: "Tänk, snart ligger jag i sängen och ska sova, och är färdig med körlektionerna!" Så gött. Så imorgon kommer det bli SÄMST uppdatering!

Jaja, nog om det. Idag skrittade jag ut barbacka i 40 minuter, hälften grusväg och hälften asfalt :) Perffa! Han skötte sig exemplariskt, jag lät honom även få ta en tugga av det färska, gröna och saftiga gräset, han tyckte det var jättegott och blev helt till sig, han ville bara ha mer, mer och mer! Haha! :)

Men nu blire plugg, packning (ska till pappa i helgen) och lite annat ;)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback