godmorgon

Statestiken är grym trots att jag inte uppdaterar, men det ska det bli ändring på :) Det är inte säkert att det blir någoin hoppträning imorgon, jag tycker inte Peggan känns så fräsch. Han känns obehaglig att rida på något sett, han gillar inte vänstervarvet. Så jag tänker köra massa dressyr och lugna pass nu så att han blir helt bra istället för att börja hoppa också blir det värre. Men jag får se hur jag gör, kanske kan vara med utan att jag hoppar så mycket.
Ni får gärna ge tips och förslag om vad jag ska skriva om, jag har brist på ideér just nu...

Igårkväll såg jag på världens bästa film " A walk to remember". Alltså den filmen slår INGEN just nu. Om ni inte ser den så missar ni något kan jag säga, man får sig verkligen en tankeställare. Jag är ju hos pappa nu, och igår fick jag mina presenter. Jag fick bland annat en hårddisk! :D:D Den är grym och det får plats ungefär 50.000 bilder, 1000 filmer och massa mer. Så nu har jag massor med filmer som jag ska ha med mig till Branäs! Det är 6 dagar kvar till Branäs och dt ska bli såå kul!

Jag ska ha på mig:

Vit skidjacka
Svarta termos med vitt på
Vida vantar
Vit hjälm






Kommentarer
Hanne

var i Branäs skall ni bo??? :) Vi bodde i området Orren på berget ^^ å



Blogg: http://coronaonslow.blogspot.com
2011-04-03 @ 00:19:46




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback