Föreberedelser inför söndag

Här kommer min "att göra lista" till lördagen, allt som ska fixas inför tävlingen osv.

* Rida Pegasus i paddocken
* Om det är bra väder, ska jag duscha Pegasus
* Tvätta svans och man
* Knoppa
* Putsa utrustning
* Packa utrustning
* Packa hö, betfor, vatten mm
* Fixa transporten med nytt spån

Ja, det var väl allt som jag ska göra. Förbereda allting helt enkelt.
Pegasus transport outfit blir:

* Svarta transportskydd
* Grå/vitt randigt rambo-täcke
* Svart bucas svansskydd

Pegasus outfit på banan:

* Vitt SHRF schabrak med brun kant och loggan på ena sidan
* Brun luva
* Svart Jacson sadel
* Svart träns med pullargrimma
* Bruna eller svarta benskydd

Min outfit:

* Kingslandshorta
* Brun tröja
* Ev. Brun klubbjacka
* Vita ridbyxor
* Svarta pinoeér stövlar
* Svart Racesafeväst
* Svart Charles Owen Wellington hjälm

Det var allt :D!



Kommentarer
Amanda

Om man får rösta på benskydden, röstar jag på bruna! :D



Blogg: http://rilfarna.blogg.se/
2011-04-14 @ 19:25:06




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback