Tävling imorgon :D!

Ska ju tävla imorgon på Ale-Jennylund RK! Ska bli jätteroligt! Idag red jag en sväng i paddocken, gjorde mycket övergångar och lösgjorde honom. Han kändes jättefin. Längst ner i paddocken var det en stooor vattenpöl på hela kortsidan, där red jag igenom i alla gångarter och han tvekade lite i början men sedan gick det superbra! Med sin förra ägare tävlade han  fälttävlan en gång och då vägrade han på vattenhindret! Så det ska jag öva massa på ;)
Efter ridningen så tvättade jag hans svans med schampo, flätade den också. Sedan Tvättade jag hans ben med schampo och ryktade hela honom. Efter det slängde jag på honom hans tjocka innetäcke och gav han hö. Medans han åt puttsade jag all utrustning och gjorde hönät och betforvatten. Så nu är allt klart! :D

Min och Pegasus outfit imorgon + övriga saker.

Min outifit:
• Vitrandig skjorta.
• Brun SHRF jacka (klubbjacka)
• Vita back2back ridbyxor.
• Svart väst.
• Svart hjälm.
• Svarta Pioneer stävlar.

Pegasus oufit:
• Brunt scapa-schabrak.
• Svarta pro-benskydd.
• Svart hoppträns med bling.
• Svart hoppsadel, jacson santa cruz.

Övriga saker:
• Fleeceländtäcke.
• Regnländtäcke med fleecefoder.
• Spö.
• Hö.
• Kraft.
• Hink/vatten.
• Regntäcke.
• Nummerlapp.
• Regnkläder.

Det var väl allt :)!


Bild ifrån Pegasus och min första clearound.


Kommentarer
Mariam

Gud va duktig du e! :O

Jättesöt bild på headern förresten! :)



Blogg: http://xxlebanesegirlxx.blogg.se/
2010-10-23 @ 15:48:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback