Robinsson

Kollar på robinsson nu :) Och har precis ätit lite. Var hos Malou lite förut med !
Skrittade ut idag, med Malou och Deddan. Gick jättebra! Men påvägen hem red vi förbi en gubbe som hade oranga kläder och hästarna blev rädda xD Sedan precis när vi hade ridit förbi så satte han på sin högtrycks grej, en sådan som man spolar av bilar med och sånt. Så det pangade ju eller vad man ska säga när han satte på den så Deddan och Pegasus schenade iväg och Pegasus bockade och schenade! Så jag flög av xD Det var nära stallet så det var ju bra, men han sprang ju ut på en äng och travde iväg efter att jag hade rammlat av men han stannade sedan. 

Han bockade antagligen för att jag försökte stanna honom men han var ju så rädd för det bakom honom så han ville väl kasta av mig så att han kunde springa! Eller så var det dumheter... Jaja det är sånt som händer. Men jag tror att han snubblade när jag rammlade av för jag kände att hela han bara föll frammåt, och Sara såg allt och hon tyckte det såg ut som om han rammlade fram halvt på vänster knä. Och när jag hoppade upp sedan och red så verkade det som om han hade sträckt sig eller något men efter en stund skrittande så var det inget. jaja som sagt det är sånt som händer och man får räkna med det när man rider!


Kommentarer
Patricia

Haha vad rolig bild xD



Blogg: http://minponnyochjag.webblogg.se/
2010-10-14 @ 21:25:55
Patricia

Sv: Haha det är lugnt, bara kul :)



Blogg: http://minponnyochjag.webblogg.se/
2010-10-14 @ 21:26:37
Amanda

hahahahah vilken rolig bild XD



Blogg: http://eaqi.blogg.se/
2010-10-14 @ 22:20:26




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback