Kollar robinsson!

Är jätteförskylld... :( Idag tog jag ut Pegasus i paddocken med grimma och grimskaft. Jag gjorde lite horsemanship  (de 7 lekarna) Sedan släppte jag honom så att ha skulle gå efter mig när jag gick, stannade när jag stannade och travade när jag sprang. Han lydde mig hela tiden och smet inte en enda gång. Sedan fick han massa godisar! Så det blev vila för honom idag och lydnadst övningar från marken! ♥ Imorgon ska jag rida i paddocken, ska ta det lugnt och ladda hans batterier till på lördag :D Nu kollar jag robinsson!

I LD har jag startnummer 53, sist av alla!
I LC har jag startnummer 33 av 40 stycken.

Här är Pegasus i hagen, från idag!


Kommentarer
Patricia

Fint täcke! :D

Kan du inte lägga upp bilder på det andra du köpte? :)



Blogg: http://minponnyochjag.webblogg.se.
2010-10-21 @ 21:15:16
Patricia

Fint täcke! :D

Kan du inte lägga upp bilder på det andra du köpte? :)



Blogg: http://minponnyochjag.webblogg.se.
2010-10-21 @ 21:15:18




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback