Just det!

Glömde säga att mamma kom hem med en MEGASTOR ullaredpåse full med saker till mig och Pegasus.
Har inte tagit kort på allt men jag säger vad jag fick endå :)

• Ridvantar-gråa.
• Ridjacka som gick till midjan-svart med märket på armen (kommer inte ihåg märket)
   Hon åkte även till börjes, där köpte hon jackan.
• Ridstrumpor-Jacson.
• Regnställ, med reflexer.
• Svart schabrak (kommer bild)
• Grått fleecetäcke-känns lite som sammet-med fläta längts bak.
• Benreflexer till Pegasus
• Blått fleeceridtäcke med märket "sweden" på.
• Svart regnländtäcke, med fleecefoder.
• Grått/blått vintertäcke-300g halvhals, regntätt-vindtätt. Ska ha det nu och köpa ett tjockare med helhals när det börjar bli riktigt vinter satt säga.
• Reflexländtäcke (men var för litet).

Tror inte jag har glömt något :)


Schabraket.

Vintertäcket. Ser ut som att det glänser xD Men det är bara ljuset som lyser på.

Det var det jag hade bild på :)

Kommentarer
Patricia

Kan inte vi kolla om det passar Tjalle isf är jag nog jätteintresserad av att köpa det! :D Vilken storlek? Kan du lägga upp en bild? :D



Blogg: http://minponnyochjag.webblogg.se/
2010-10-19 @ 20:26:30
Patricia

Kan inte vi kolla om det passar Tjalle isf är jag nog jätteintresserad av att köpa det! :D Vilken storlek? Kan du lägga upp en bild? :D



Blogg: http://minponnyochjag.webblogg.se/
2010-10-19 @ 20:26:34




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback