Hej bloggen!

Nu känner jag att min bloggpaus är över. Det var faktiskt behövligt, nu har jag bara slappat. Nu känner jag mig sugen på att blogga igen :D Denna helgen har jag varit hos pappa (är fortfarande här) pappa kör mig till stallet sedan där jag ska rida Pegasus. Iaf, har kollat på film, suttit vid datorn och varit på allum. Jag skulle åkt in till stan med Evelina igår men det var ju sånt där bombhot mot nordstan, så jag var så feg att jag inte åkte in. Men som sagt jag och pappa åkte till allum, köpte en tröja på Gina bara. Hittade inget mer... Ska in någon mer fdag och shoppa!

Dagen idag ser ut såhär:

• Stallet.
• Åka till mamma.
• Duscha.
• Patricia kommer till mig.
• Vi ska göra en grej ute, som är hemligt ;)
• Slappa.

Ska rida i paddocken, jag ska lösgöra honom. Innan jag ska rida så ska jag mocka, göra hö/kraftfoder/vatten, ta in Pegasus, spola benen, borsta/rykta, sadla/tränsa mm.

Förresten så ska jag byta design, header osv. Jag vet att jag velar, men jag blir aldrig riktigt nöjd. Ska hitta någon som kan göra en fin header och design. Hörs sedan!


Kommentarer
Malou

heheh är det något jag kan veta vad det är ni ska göra ;)?



Blogg: http://maloousan.blogg.se/
2010-10-31 @ 12:41:45
malou

sv: Tack :D



Blogg: http://maloousan.blogg.se/
2010-10-31 @ 13:59:21




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback