Trött och hungrig

Just nu är jag trött och hungrig. Var i skolan idag såklart. Slappdag. Jag har fått mina första betyg! I tisdags fick jag mitt allra första betyg i SO och idag fick jag mina första betyg i hemkunskap, idrott, musik och svenska och jag är supernöjd! Efter skolan åkte jag till busfröet och red ut på honom med två andra, skrittade kållstorp i ca 50 minuter och han skötte sig jättebra. Imorgon blir det förmodligen hoppträning, självklart har det kommit ett hinder som gör att det då kanske inte blir hoppträning nämligen LUCIA på skolan... Suck verkligen, varför ska jag vara med. Så tråkigt och jobbigt, hopptränar hellre. Ska kolla med min lärare imorgon om jag måste vara med. Helt onördigt lixom, ååh!

Jag är jättenöjd med min dator :D Den är stencool och underbar att skriva med! Den har ett program som heter GarageBand, som vissa utav er kanske vet? Det är jättekul och man kan spela in coola låtar. Jaja nu ska jag inte göra mycket, hejdå :D

Jag är så tråkig så ni får ingen bild.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback