Tjena mors

Nu  ska jag verkligen ta tag i bloggandet. Jag tycker det är jättekul att blogga och det ska ja visa :D
I fredags var jag i scandinavium och kollade på idol. Jag, mamma och Patricia satt på ratt 1 PRECIS vi scenkanten. Det var en HELT annan värld och jag kan inte fatta att jag har varit där... Helt otroligt. Olle åkte ut och jag fattar inte hur han kunde göra det, han är den bästa som finns och jag kan inte beskriva hur bra han är. Också åkte han ut, jaja han kom trea och det är grymt bra! Efter idol så var det ju eftersnack ocksånt på scenen och då gick jag och jag fick en kram... Helt otroligt. Jaja nog om detta, det kommer bilder senare under dagen. I lördags så red jag ut en sväng barbacka på mitt fjun och han var jätteduktig♥ Idag blir det paddocken :) Förresten är jag hos Patricia nu och vi ska snart ut och åka pulka:D hejdåå

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback