Slapp

Skulle åkt till pappa idag men det blev inget med det :( Så denna dagen har jag en så länge inte hunnit göra så mycket, varit i stallet och fixat allt till Pegasus, han vilar idag. Sedan åkte vi till tre hästar en sväng och jag hittade saker jag ville ha som jag ska önska mig i julklapp :) Testa ett par blå ridbyxor med röd sömm och fickor, tror det var HL eller något och dem satt superbra och dem var snygga men jag vill ha helskodda och det var inte dem så jag avvaktar. Ska åka till en hästaffär i Ödsmål nästa vecka där jag aldrig har varit.

Men detta fleecetäcket-eskadron och schabraket-HV polo vill jag ha iaf som jag hittade på tre hästar idag


Gick inte att rotera, men ni ser endå va? :D

Älskar täcket!! Gör inte ni det?


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback