Sista inlägget

Detta blir det sista inlägget för idag! Pegasus var jättebra i benet, kände ingen värme och han tyckte det var okej att jag lyfte benet. Skönt! Hoppas det bara var att han vrickade sig litegrann. Bara för det så skrittade jag på ängen i ca 20 minuter barbacka på hans gosiga vintertäcke och han var så duktig så! Jag undrar hur han kommer reagera på raketerna :S Men bara han har mat tror jag det är rätt lugnt. Men som sagt detta blir det sista inlägget för idag, sista inläggen på hela året! Sedan ska jag till Patricia med Evelina och Amanda, vi ska äta middag och fira nyår tsm!

Såhär ser våran middag ut:

Förrät: Krustader med räksallad
Huvudrätt: Kycklingfilé med hassebackspotatis & potatisgratäng med olika såser
Efterrätt: Bärpaj med vaniljsås


Mitt nyårslöfte är att: Bli en bättre människa, lägga ner mer tid på skolan och hästen, inte vara sur lika ofta istället ska jag vara glad, tänka mer posetivt, uppskatta det jag har/får, bli mer ekonomisk.

Vad är erat nyårslöfte/nyårslöften? :)

GOTT NYTT ÅR SÅ SES VI 2011!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback