Sadel

Jag tänkte berätta vad jag har för sadel.

Jag har en Jacson santa cruz, en "ren" hoppsadel. 16.5 tum. Jag köpte den splitterny på Tre Hästar för några månader sedan, jag är supernöjd med den! Den är jätteskön och man får bra sits i den, tycker jag. Jag visste redan innan att den passade Pegasus för att hans förra ägare hade en sådan sadel :) Den är svart med typ mörkbrun sömm eller vad man säger. Jag är som sagt supernöjd med den och rekommenderar den starkt om någon letar efter en hoppsadel, nypris kostar den 7999 kr och begagnad är den såklart billigare. Jag sparar även pengar till en dressyrsadel, vet inte riktigt vilken  jag vill ha men jag funderar på Knights eller någon annan, den ska ju självklart passa Pegasus med, det är det viktigaste. Har ni några förslag på bra och sköna dressyrsadlar :)?

Inte min sadel på bilden, men det är en sånhär jag har

Kommentarer
Amanda

sv; haha jaa men jag vill ha längre :) fint med långt hår! :DDD



Blogg: http://rilfarna.blogg.se/
2010-12-28 @ 20:20:12
Ronja

Jag har en dressyrsadel av märket Globud crincle. Den är precis lika skön som din hoppsadel. Jag har provat en santa cruz. Kika gärna in på min hästblogg ^^



Blogg: http://titfortattitti.blogg.se/
2010-12-29 @ 00:57:33




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback