Lite bättre

Jag mår litelite bättre. Nu har jag mer feber, känns det som. Det började igår istallet, kände att jag verkligen inte orkade någonting och var helt matt i kroppen. Så jag red inte utan åkte hem istället. När jag kom hem så spydde jag massa! UUSH så himmla jobbigt och hemskt! Man kan inte andas lixom... Sedan på natten så spydde jag lite också men inte mycket. Idag har jag klarat mig helt, men har som sagt mer feber-kännslor. Hatar att vara sjuk, jag tror att det är en matförgiftning eftersom det kom så plötsligt.

Malou tog hand om Pegasus idag. Så snäll är hon! Pratade just med henne och hon red inte. Jag vill inte att någon annan rider min ponny utan att jag är med! Helst inte alls (a) hehe. Så hon ledde honom 4 varv runt en stoor äng. Han var tydligen JÄTTE sprallig och taktade hela tiden och gjorde massa roliga hopp osv. Haha gulleplutt! Han är nog väldigt pigg när vädret är så konstigt, ena dagen 2 + grader och andra dagen -8 grader. Konstigt. Imorgon så skulle vi ju julhandla med klassen, men jag ska inte med för jag kan inte åka till skolan i mitt skick. Imorgon ska Malou ta hand om Pegasus igen, han ska longeras :) Men nu orkar jag inte blogga mer... Hejdå!

Och förresten jag känner verkligen en press! Jag ska vara klar med mitt SO arbete innan lovet, allså innan fredag också är det matte-utv och jag hänger inte med alls...

Ha det bra! Så hörs vi när jag mår bättre.


Saknar min sockertopp ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback