Kvällstankar

Jag känner mig stressad inför skolan, matte utvärdering, SO utvärdering. Ekvationer är inte riktigt min starka sida, sedan orkar jag inte plugga inför det eftersom jag är sjuk och kan knappt tänka. Men det får gå som det går, efter lovet tar jag helt nya tag!


Jag känner mig stressad inför julafton. Har inte fått köpt en enda julklapp. Nästa vecka ska jag åka in och handla


Saknar Pegasus. Har inte träffat han på en dag, det är ingenting jag vet men jag saknar han endå! Hoppas jag kan åka och pussa på honom imorgon.


Blir irriterad på min nya dator som verkligen inte vill göra som jag vill! Det går inte att kopiera över bilder och inte heller ladda upp på bloggen! Jag blir galen. Har påbörjat massa inlägg!


Hur jobbigt det är att bli av med sina djur. Tex om ens hund dör. Kollade på Nellies blogg och hon hade lagt upp en video på sin hund bara några timmar innan han skulle avlivas. Jag kan inte föreställa mig om hur det kommer kännas när mina hundar försvinner...
Gravsten R.I.P


Detta är lite vad som surrar i mitt huvud just nu....

Kommentarer
Natalie

sv:

jo, jag vet.. :( men det blir så nu innan betygen sätts måste jag sattsa fullt på skolan (har varit ganska slarvig hela terminen) Och så är jag mörkrädd.. Så jag vågar inte rida ut själv..

Och jag är medveten om att han vilar ganska mycket, men jag försöker göra ngt åt det :)



Blogg: http://ponnismurfarna.blogg.se/
2010-12-14 @ 20:50:26




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback