Hejhopp

Nu är jag hemma från stallet, red på ängen. Ibörjan så skulle jag skritta upp mot landsvägen, för framskrittning. Dem har lagt ut en höbal på ängen till de "vilda" djuren och Pegasus tyckte den var superläskig så han vände om och galopperade, men som tur var hann han bara galoppera typ 5 meter eller något, jag han stoppa honom. Haha, vilken tönt han är! Men sedan gick det bra. Jag byggde ett snöhinder på det plogade spåret runt ängen och hoppade över, det var jättekul och jag märkte att Pegasus saknade att få hoppa. Men det gick iaf jättebra, men han var lite på testhumör idag, han stannade ibland och ville vända om och trava hem, men då sa jag till honom och då lydde han mig. Alldeles strax så ska jag på middag, har precis duschat ocksånt :)  Så det blir inte mer uppdateringar förens vid 7 tiden kan jag tänka mig. Så vi hörs då!


Bilden är inte från idag
Heråå!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback