Hej på er!

Förlåt för usel update :) Idag blir det en dag utan att åka till stallet. Malou fixar allt och går en promenad med Pegasus. Så snäll är hon! Kika in på hennes blogg: www.maloousan.blogg.se. Så jag kom hem för en timme sedan ungefär och har ätit lite mackor och nu kollar jag på Tzatsiki - vänner för alltid, hehe. Ikväll blir det Idol i scandinavium :D

Förresten igår så hopptränade jag, Nina (min tränare) hennes paddock var snöig men det var mjuk pulversnö så det var som sand. Lydnadshoppning blev det, först red vi fram, vi gjorde volter runt hindrerna också gjorde vi öppnor och andra saker. Vi hoppade en kombination med två galoppsprång också hoppade vi på tre serpentinbågar (stavning) blev bara plutthinder och han var jätteduktig och lyssnade på mig, pigg var han med! Så jag är jättenöjd med honom.

Nu ska jag gå! Hejdå

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback