Hej kära ni

Dålig uppdatering, jag vet. Men det blir förhoppningsvis ändringar på det! Eller det ska bli ändringar på det. Det går knappt att rida nu när vädret är som det är, hårt, halt och bara äckligt. Som tur är så snöar det nu iaf så blir det lättare att rida. Men Pegasus vilade idag, imorgon ska ha också göra det. Men om Jessica inte kommer hem så blir det att jag rider :D Som sagt så vilade han idag, jag och mamma fixade åt honom och jag gick ut i hagen och pussade på honom och gav honom en mumsig näve med havre!

Här är två bilder på Pegasus när han stog och åt i hagen
ÅÅH det går inte att rotera :@ ni får överleva...


Kommentarer
Hanne

Gillar inte heller isen, detta vädret suger xD



Blogg: http://coronaonslow.blogspot.com
2010-12-18 @ 16:36:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback