Hej allihopa!

Hej på er! Jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat ngt. Men jag har haft fullt upp med julen. Men nu ska jag börja blogga ordentligt igen! Jag kan ju börja med och berätta vad jag har fått. Berättar det med bilder.


Pengar


Skrivare


I lådan ligger ett träns, det ska jag byta


Datorfodral


Presentkort på cubus


Hörlurar till datorn! (HAHAHAH ewe, ser du vad det står längst upp)


Väckarklocka


En bok, haha


Två par vantar
 

Sockar, fick ett par till men har inte kort på dem. Björnborgtrosor, fick även där några till men har inte kort på dem.
 

Almenacka för 2011


KL strumpor                                                            KL shorta, fast inte i "shorttyg"
 

Borste


Vanligt tredelat globus-bett


Catago-boots


Ett vingrött schabrak med mörkblå kant (kommer inte ihåg märket) Matchande mörkblåa GlenGordon lindor.
 

Putssaker


Bucas grimma


Esakadron fleecetäcke (ska EV byta)


Jag ska även få ett par ridbyxor men mamma ville inte köpa några, hon ville att jag skulle testa ut själv. Sedan fick jag en grejsimojs till datorn som jag ska byta, en sådan som gör att den inte blir överhettad.
Tack till ALLA som har gett mig alla underbara julklappar! Hörs senare!


 


Kommentarer
Evelina

Sv; Allround ;)

Tack :D



Blogg: http://rilfarna.blogg.se/
2010-12-24 @ 22:33:46
Evelina

HAHAAAAHHAAAHHAAA KOSS!!!!!!!!!!!!!!



Blogg: http://rilfarna.blogg.se/
2010-12-25 @ 16:30:31
Patricia

Guu va mkt :D Snygga grejjer dee!



Blogg: http://minponnyochjag.webblogg.se/
2010-12-25 @ 20:07:14




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback