Hallooo hallooo :D

Nu sitter jag här med min nya dator, en vit macbook. Den är jättebra och har massa roliga funktioner. Hihi! Efter skolan så åkte jag till stallet, fixade Pegasus och lastade på han på transporten också åkte jag och mamma till ridhuset. Han var jätteduktig men han var pigg och stark. Lösgjorde honom, skönt att rida inomhus på bra underlag. På torsdag ska jag till ödsmål och hoppträna :D! Mamma filmade idag men den blev för lång och jag vet inte hur man gör den kortare, ska pilla med det kväll eller imorgon så får ni filmen senare i veckan. Men idag när jag kom till stallet så stog Pegasus med täcket och det hade åkt fram så han stog med rumpan bar! Haha, konstigt jag har ju en sån rem längst bak, jaja det är väl Grålle, Pegasus lek-kompis. Dem är verkligen brutala! Igår kom Pegasus in med blodfläckar här och där som Grålle har smetat av. Men dem skadar iaf inte varandra så att det blir en skada lixom.

Såhär såg Pegasus ut när jag kom till stallet...


haha knäppis ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback