Hallo!

Godmorgon! Vaknade precis, hehe. Vid 13.00 åker jag till stallet och jag ska rida Pegasus. Vart vet jag inte, får se vart det blir. I vilket fall som helst så ska jag nog bara skritta. Det har varit väldigt mycket nu denna veckan som har varit OCH denna veckan som kommer, så det får bli jullov för både mig och Pegasus. Såhär ser min vecka ut:

Måndag: Bio (eventuellt) (rida)
Tisdag: Middag hos två stycken. (Inte rida)
Onsdag: Åka till ett "köpcenter" med mormor, kusiner, moster och syster. (rida)
Torsdag: Eldsjälsgalan eller vad det heter på Liseberg. (rida)
Fredag: Nyår, till Patricia
. (rida)
Lördag: Slappa (rida)
Söndag: (rida)

Så jag kan ju säga att det är fullt upp! Fast jag hinner endå klämma in ridningen alla dagar förutom 1 dag :D
Hehe, trodde det skulle bli mer vila. Jaja nu vet ni hur min vecka ser ut ungefär.


Kommentarer
Evelina

Haaj Pegasus, haaaaaaaaj



Blogg: http://rilfarna.blogg.se/
2010-12-27 @ 19:31:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback