bästa ponnyn

Red i ridhuset idag på Pegasus, det var bara jag och en till som red och i slutet red jag själv. Red fram först såklart, han är ju alltid ganska seg när jag rider fram, eller inte seg men han är lite ja vet inte hur jag ska förklara... Men han var superfin, lyssnade jättebra och trampade under sig finfint. Han var fin i alla gångarter och gjorde jättefina fattningar från skritt och trav. Duktig älskling♥ det var jätteskönt att rida igenom honom ordentligt i ett ridhus. Imorgon blir det hoppträning :D Ska bli roligt att hoppa! 

Idag fick vi biljetterna med! Till Idol, och vi sitter på FÖRSTA raden! Jag, mamma och Patricia min kompis minponnyochjag.webblogg.se ska gå. Känns helt overkligt att varje fredag sitter jag och kollar på idol och ser massa folk som publik och på fredag är jag en av dem på första raden... Can't belive it! Nu ska jag äta lite och titta på tv ;) Se ya

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback